Érdemes

Miről írunk?

Új dolgok, fejlesztések, érdekességek- minden, amiről a napi média nem tudósít.

Címkék

 

2008.07.14. 03:55 BakkPéter

Központozás

 Szoktam szeretni a gerillakampányokat mint általában mindent, ami meghökkentő. A Häagen-Dazs most viszont egy kicsit túllőtt a célon. Marketingfogásuk olyan kérdéseket vet fel, mint például:

 

- ha ők összepöttyözhetik a köztéri táblákat, akkor más is felragaszthat különböző hirdetéseket? Ha nem lesz precedens értékű per ebből, akkor további matricákként akciós bónt+lakáshirdetést+kedvező árú cédésmagnó képét is a pontok mellé nyomhatjuk?

- BKV-s járművet és közterületet szoktak néhányan matricázni, a táblákat ilyen módon elcsúfítani-megrongálni mennyire vált ki közfelháborodást az emberekben?

- a kampány végeztével le lesznek vakarva a pöttyök, vagy majd az idő fogja onnan lekoptatni?

- egy prémiummárka megengedhet magának ilyen minden értelemben olcsónak minősíthető reklámot?

A céget egyébként két lengyel emigráns alapította New Yorkban 1959-ben, a névválasztásról is ír a wiki, ekkor még voltak épeszű ötleteik.

(a hír és a kép eredeti forrása: Tékozló Homár)

Szólj hozzá!

Címkék: reklám pofátlanság


A bejegyzés trackback címe:

https://vanujja.blog.hu/api/trackback/id/tr34566939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása