Nevezhetjük az advertising pollution növekedésének (van erre magyar kifejezés? Reklámszennyezettség?) vagy egy új hirdetési felület megjelenésének, a lényeg: ezentúl a Google Earth-ön is lesznek reklámok. A kaliforniai CyberCity3D legalábbis erre szakosodott, ugyanis komplett városok térbeli felépítését vállalják a keresőóriás világtérképének felületén.
Az ebben rejlő hatalmas reklámértékről és a vállalkozásról a továbbra kattintva lehet többet megtudni.
A CyberCity3D a cégleírásában magát egy kiemelten innovatív, világméretű 3D-s modellezéssel foglalkozó vállalkozásnak mutatja be, melynek célja a kormányok és a magánszféra támogatása az épületek vizuális megjelenítése által. A kivitelezéshez szükséges tudásukat saját bevalássuk szerint 6 éve gyakorolják, ami az internetes történelemben már egy kielégítő minőségű tapasztalatot sejtet. Legfőbb platformjuk a Google Earth.
Bátran ajánljuk tehát a cég felkeresését azoknak, akik mondjuk szeretnék a Kambodzsai Királyság Phnompen nevű fővárosának új üzleti negyedét egy virtuális terepasztalra megtervezni, vagy csak megnéznék, hogy néz ki Caracas a "valóságban".
A céggel való együttműködés az ingatlanirodáknak is szuper, hiszen így egyből "bejárhatják" a leendő vásárlók a kinézett ingatlan környzetetét.
Link: CyberCity3D
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.